BLOODSHOT REVIEW AND SIPNOSIS - Kaki Pawagam

Kaki Wayang Yang Tegar

BLOODSHOT REVIEW AND SIPNOSIS

BLOODSHOT REVIEW AND SIPNOSIS

SINOPSIS
After he and his wife are murdered, marine Ray Garrison is resurrected by a team of scientists. Enhanced with nanotechnology, he becomes a superhuman, biotech killing machine - Bloodshot. As Ray first trains with fellow super-soldiers, he cannot recall anything from his former life. But when his memories flood back and he remembers the man that killed both him and his wife, he breaks out of the facility to get revenge, only to discover that there's more to the conspiracy than he thought.

REVIEW BLOODSHOT
Filem Bloodshot ini mempunyai plot yang mengelirukan jika anda tidak menumpukan perhatian yang penuh seperti isteri aku yang tak faham tengok filem Bloodshot  ini.

Filem Bloodshot ini berkisar tentang Ray Garrison lakonan Vin Diesel yang telah diubah tubuh badannya dengan teknologi nano dimana beliau boleh pulih sendiri. Malangnya beliau disalah guna oleh penciptanya dengan memanipulasi fikirannya kononnya isterinya telah dibunuh oleh penjahat yang sengaja dimasukkan agar Ray membunuh mangsa yang belaiu mahukan .

Agarnya beliau menyedari dirinya telah dipergunakan banyak kali selama 5 tahun oleh Harting iaitu penciptanya dan pemilik syarikat teknologi RST. Apa lagi mengamuk ler dia. Nasib baik beliau dibantu oleh KT (yang telah diubahsuai boleh bernafas dalam air) serta genius programmer iaitu  Wiyan mengalahkan mereka.

Teknik pergaduhan filem Bloodshot ini biasa-biasa sahaja ler dengan Ray menpunyai kekuatan luar biasa. Yang menarik aksi dalam filem ini ialah pertarunag Ray dengan 2 orang manusia super yang dicipta oleh Harting

Jalan cerita filem Bloodshot ini agak perlahan dengan banyak imbas kembali serta memori Ray yang aku rasa tak perlu ditonjolkan terlalu detail. melihat Ray menumbuk dinding serta melihat KT mandi yang memakan masa. Macam cerita budget rendah.

Filem ini tiada isi cerita yang padat dan banyak ruang pembaikan yang patut dilakukan. Filem ini dikategori filem yang normal. Tiada unsur wow yang boleh kita utarakan.

Rating filem Bloodshot ini aku berikan 3/5.
Bloodshot (2020) on IMDb